A N U N Ț concurs șef serviciu apă
R O M Â N I A
JUDEȚUL TELEORMAN
PRIMĂRIA COMUNEI PIATRA
Tel/fax : 0247361103
e-mail:primaria_tr_tr@yahoo.com
Adresa:str.Principală,nr.184,com.Piatra,jud.Teleorman
CP 147245
A N U N Ț
Comuna Piatra,județul Teleorman,str.Principală,nr.184 comuna Piatra, județul Teleorman,organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale,în conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/28.10.2022,după cum urmează :
DENUMIREA POSTULUI : Șef serviciu
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI : funcție de conducere
COMPARTIMENT : Serviciul Public de alimentare cu apă și canalizare al comunei Piatra,județul Teleorman
DURATA TIMPULUI DE LUCRU : 8 ore pe zi / 40 ore pe săptămână
PERIOADA : nedeterminată
Condițiile generale de participare sunte cele prevăzute de art.15 din H.G. nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Pentru ocuparea unui post vacant,candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:
a)are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene,a unui stat parte la acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b)cunoaște limba română,scris și vorbit;
c)are capacitatea de muncă în conformitate cu prevderile Legii nr.53/2003-Codul Muncii, republicată,cu modificările și completările ulterioare;
d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează,atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e)îndeplinește condițiile de studii,de vechime în specialitate și,după caz,alte condiții specifice postului scos la concurs;
f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității,contra umanității,infracțiuni de corupție sau de serviciu,infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției,infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează,cu excepția situației în care a intervenit rabilitarea;
g)nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția,de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea imnfracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h)nu a comis infracțiunile prevăzute la art.1,alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale,de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor,precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare,cu modificările și completările ulterioare,pentru domeniile prevăzute la art.35,alin.(1),lit.h;
-02-
Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
- Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- Vechimea în muncă : minim 10 ani;
Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:
-formular de înscriere la concurs,conform modelului prevăzut la anexa 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
-copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea,potrivit legii,aflat în termen de valabilitate;
-copia certificatului de căsătorie sau altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume,după caz;
-copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și altor acte care atestă efectuarea unor specializări,precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
-copia carnetului de muncă,a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată,care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
-certificat de cazier judiciar sau,după caz,extrasul de pe cazierul judiciar;
-adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare,eliberată de medicul de familie al cadidatului sau de către unitățile sanitare abilitate,cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
-certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu a comis infracțiunile prevăzute la art.1,alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale,de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor,precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare,cu modificările și completările ulterioare,pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ,sănătate sau protecție socială,precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contyactul direct cu copii,persoane în vârstă,persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
-curriculum vitae,model comun european.
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI :
Nr. ACTIVITĂȚI Data și ora
crt.
1.- Publicarea anunțului 12.08.2024
2.- Depunerea dosarelor de participare la concurs, 02.09.2024
data limită de depunere
3.- Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs 05.09.2024
4.- Afișarea rezultatelor selecției dosarelor 05.09.2024
5.- Depunerea contestațiilor privind rezultatul selecției 06.09.2024
dosarelor
6.- Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 06.09.2024
7.- Susținerea probei scrise 09.09.2024
8.- Afișarea rezultatului probei scrise 09.09.2024
-03-
9.- Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise 11.09.2024
10- Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 11.09.2024
11- Susținerea interviului 13.09.2024
12- Comunicarea rezultatului după susținerea interviului 13.09.2024
13- Depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului 13.09.2024
14- Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 13.09.2024
15- Afișarea rezultatului final al concursului 16.09.2024
BIBLIOGRAFIA
la concursul/examenul organizat pentru ocuparea funcției contractuale de conducere vacante de Șef Serviciu din cadrul Serviciului Public de alimentare cu apă și de Canalizare a comunei Piatra, serviciu public de interes local, specializat, cu personalitate juridică, organizat în subordinea Consiliului Local al comunei Piatra.
- 1. Ordonanța de Urgență a Guvernului 57/2019 privind Codul Administrativ, cu următoarea tematică:
-Partea VI, Titlul III-Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice;
-Partea VII-Răspunderea administrativă;
-Partea VIII-Servicii publice.
- Legea 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 241/2006 privind serviciul de alimentare cu apă și canalizare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 88/2007 pentru aprobarea regulamentului-cadru al serviciului de alimentare cu apă și de canalizare;
- Hotărârea Consiliului Local al comunei Piatra 46/31.08.2023 –Regulamentul de organizare și funcționare al Serviciului Public de Alimentare cu Apă și de Canalizare al comunei Piatra”
- Legea 53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările și compeltările ulterioare.
T E M A T I C A:
1.-Principii aplicabile conduite profesionale a personalului contractual din administrația publică;
Răspunderea administrativ-disciplinară;
Categorii de servicii publice;
2.-Organizarea și funcționarea serviciilor de utilități publice;
3.-Principiile după care se inființează,oraginzează și funcționează Serviciul de alimentare cu apă si de caanalizare;
4.-Îndatoririle personalului de operare;
5.-Îndatoririle personalului de operare;
6.-Sănătatea și securitatea în muncă;
PRIMAR,
STRÎMBU COSTEL