Selectează o Pagină

A N U N Ț concurs șef serviciu apă

 

R O M Â N I A

JUDEȚUL TELEORMAN

PRIMĂRIA COMUNEI PIATRA

Tel/fax : 0247361103

e-mail:primaria_tr_tr@yahoo.com

Adresa:str.Principală,nr.184,com.Piatra,jud.Teleorman

CP 147245

 

A N U N Ț

 

Comuna Piatra,județul Teleorman,str.Principală,nr.184 comuna Piatra, județul Teleorman,organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale,în conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/28.10.2022,după cum urmează :

 

DENUMIREA POSTULUI :  Șef serviciu

NUMĂRUL POSTURILOR:  1 post vacant

NIVELUL POSTULUI :  funcție de conducere

COMPARTIMENT : Serviciul Public de alimentare cu apă și canalizare al comunei Piatra,județul Teleorman

DURATA TIMPULUI DE LUCRU : 8 ore pe zi / 40 ore pe săptămână

PERIOADA : nedeterminată

 

Condițiile generale de participare sunte cele prevăzute de art.15 din H.G. nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru ocuparea unui post vacant,candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:

a)are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene,a unui stat parte la acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b)cunoaște limba română,scris și vorbit;

c)are capacitatea de muncă în conformitate cu prevderile Legii nr.53/2003-Codul Muncii, republicată,cu modificările și completările ulterioare;

d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează,atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

e)îndeplinește condițiile de studii,de vechime în specialitate și,după caz,alte condiții specifice postului scos la concurs;

f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității,contra umanității,infracțiuni de corupție sau de serviciu,infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției,infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează,cu excepția situației în care a intervenit rabilitarea;

g)nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția,de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea imnfracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

h)nu a comis infracțiunile prevăzute la art.1,alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale,de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor,precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare,cu modificările și completările ulterioare,pentru domeniile prevăzute la art.35,alin.(1),lit.h;

 

-02-

 

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

 

  • Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • Vechimea în muncă : minim 10 ani;

 

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

 

-formular de înscriere la concurs,conform modelului prevăzut la anexa 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;

-copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea,potrivit legii,aflat în termen de valabilitate;

-copia certificatului de căsătorie sau altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume,după caz;

-copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și altor acte care atestă efectuarea unor specializări,precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

-copia carnetului de muncă,a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată,care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

-certificat de cazier judiciar sau,după caz,extrasul de pe cazierul judiciar;

-adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare,eliberată de medicul de familie al cadidatului sau de către unitățile sanitare abilitate,cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

-certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că  nu a comis infracțiunile prevăzute la art.1,alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale,de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor,precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare,cu modificările și completările ulterioare,pentru  candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ,sănătate sau protecție socială,precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contyactul direct cu copii,persoane în vârstă,persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

-curriculum vitae,model comun european.

 

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI :

Nr.                       ACTIVITĂȚI                                                                  Data și ora

crt.

1.-    Publicarea anunțului                                                                              12.08.2024

 

2.-    Depunerea dosarelor de participare la concurs,                                  02.09.2024

         data limită de depunere

3.-    Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs                    05.09.2024

4.-    Afișarea rezultatelor selecției dosarelor                                                05.09.2024

 

5.-    Depunerea contestațiilor privind rezultatul selecției                           06.09.2024

         dosarelor

6.-    Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor                                   06.09.2024

 

7.-    Susținerea probei scrise                                                                          09.09.2024

 

8.-    Afișarea rezultatului probei scrise                                                         09.09.2024

 

 

                                                              -03-

9.-       Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise                          11.09.2024

 

10-      Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor                                            11.09.2024

 

11-      Susținerea interviului                                                                                       13.09.2024

 

12-      Comunicarea rezultatului după susținerea interviului                                 13.09.2024

 

13-      Depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului                                13.09.2024

 

14-      Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor                                             13.09.2024

 

15-      Afișarea rezultatului final al concursului                                                       16.09.2024

 

 

BIBLIOGRAFIA

la concursul/examenul  organizat pentru ocuparea funcției contractuale  de conducere vacante de Șef Serviciu din cadrul Serviciului Public de alimentare cu apă și de Canalizare a comunei Piatra, serviciu public de interes local, specializat, cu personalitate juridică,  organizat în subordinea Consiliului  Local al comunei Piatra.

 

 

  1. 1. Ordonanța de Urgență a Guvernului 57/2019 privind Codul Administrativ, cu următoarea tematică:

-Partea VI, Titlul  III-Personalul contractual din autoritățile  și instituțiile  publice;

-Partea VII-Răspunderea  administrativă;

-Partea VIII-Servicii publice.

  1. Legea 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările  ulterioare;
  2. Legea  241/2006  privind  serviciul  de  alimentare  cu  apă  și  canalizare,  republicată,  cu modificările  și completările  ulterioare;
  3. Ordinul nr. 88/2007 pentru aprobarea regulamentului-cadru al serviciului de alimentare cu apă și de canalizare;
  4. Hotărârea Consiliului Local al comunei Piatra 46/31.08.2023 –Regulamentul de organizare și funcționare al Serviciului Public de Alimentare cu Apă și de Canalizare  al comunei Piatra”
  5. Legea 53/2003 privind Codul Muncii,  republicată,  cu modificările  și compeltările  ulterioare.

                                                  T E M A T I C A:

1.-Principii aplicabile conduite profesionale a personalului contractual din administrația publică;

Răspunderea administrativ-disciplinară;

Categorii de servicii publice;

2.-Organizarea și funcționarea serviciilor de utilități publice;

3.-Principiile după care se inființează,oraginzează și funcționează Serviciul de alimentare cu apă si de caanalizare;

4.-Îndatoririle personalului de operare;

5.-Îndatoririle personalului de operare;

6.-Sănătatea și securitatea în muncă;

 

PRIMAR,

 

                                                   STRÎMBU COSTEL